OHARRAK ETA ALBISTEAK

HHATIK DANTZA DBH 3

Haatik Dantza Taldearen eskutik DBH3 geletako ikasleek dantza saioak jaso dituzte. Primeran pasa zutela argi kusten da hurrengo estekan duzuen bideoan.

BLEI 2021

Apirilaren 23an Nazioarteko Liburuaren Eguna ospatu genuen eskolan. Gure betiko ipuin zirkuitua ezin izan genuen egin baina bai BLEI ekimena (Bertan Laga Eta Irakurri). Musika lasaia entzuten genuen bitartean, dena utzi eta irakurtzen jarri ginen.

BLEI HAUR HEZKUNTZAN

BLEI LEHEN HEZKUNTZAN

BLEI PATIOAN

ATERPEA MARGOTUKO DUGU!

LH 3.mailako ikasleek Sergioren laguntzarekin aterpeko lurzoruan hainbat jolasetarako marrazkiak margotuko dituzte. Proposamenak zabaldu dituzte...ea zein jolasak aukeratzen diren! Hemen duzue grabatu duten aurkezpen bideoa.

BIDEOA

Pixkanaka bagoaz jolasen marrazkiak margotzen. Hemen dituzue argazkiak:

INAUTERIAK 2021

Ostiralean inauteriak ospatu genituen eskolan. Ikasleek mozorroak prest zituzten geletan eta dotore jantzi ondoren patiora jaitsi ginen eguna ospatzeko asmoz. Hemen dituzue ateratako argakiak eta bideoak.

ARGAZKIAK   HH-LH BIDEOA  DBH BIDEOA

SANTA AGEDA 2021

Joan den ostegunean, hilak 4a, Santa Ageda koplak entzun genituen LHko 4., 5. eta 6. mailakoen eskutik. Hemen duzue bideoa.

DANBORRADA 2021

Asteartean San Sebastian eguneko danborrada ospatzeko aukera izan genuen eskolan. Segurtasun neurriak mantenduz, gure ikasleak danborra joka aritu ziren patioan. Familiek zuzenean gozatzeko aukerarik ez zenuten izan baina hemen dituzue bertan ateratako argazki eta bideoak.

ARGAZKIAK    BIDEOA

MATRIKULA 21-22 IKASTURTEA

2021-2022 ikasturterako aurrematrikula epea urtarrilak 18tk 29ra egongo da irekita. Informazio gehiago hurrengo estekan:

MATRIKULA 2021-2022