OHARRAK ETA ALBISTEAK

MATRIKULA 22-23 IKASTURTEA

22-23 ikasturterako aurrematrikula epea urtarrilak 17tik 28ra egongo da irekita. Informazio gehiago hurrengo estekan:

MATRIKULA  22-23

Santo Tomas egunean aterako genituen argazki eta bideoak eskura dituzue hurrengo esteketean. Disfrutatu egun berezi hauetan eta urtarrilak 7an berriro ikusiko dugu elkar. Urte berri on!

HAUR ETA NERABEEN ESKUBIDEEN EGUNA

Ostiral honetan egun berezi hau ospatuko dugu. Musikaz eta dantzaz gure patioak alaituko ditugu.

ARGAZKI BILDUMAK

Argazki eta bideoen estekan aurki ditzakezue igotako azken bildumak. Disfrutatu!

BIDEOAK

HHATIK DANTZA DBH 3

Haatik Dantza Taldearen eskutik DBH3 geletako ikasleek dantza saioak jaso dituzte. Primeran pasa zutela argi kusten da hurrengo estekan duzuen bideoan.

ATERPEA MARGOTUKO DUGU!

LH 3.mailako ikasleek Sergioren laguntzarekin aterpeko lurzoruan hainbat jolasetarako marrazkiak margotuko dituzte. Proposamenak zabaldu dituzte...ea zein jolasak aukeratzen diren! Hemen duzue grabatu duten aurkezpen bideoa.

BIDEOA

Pixkanaka bagoaz jolasen marrazkiak margotzen. Hemen dituzue argazkiak: